Smålandscupen i Ljungby
I helgen avgjordes Smålandscupen i Ljungby för Knattar, Pojkar och Flickor. Bäst från Oskarshamn lyckades Olle Fagerström som brottade hem ett guld! Per Månsson och Teresa Möller kämpade till sig varsin silvermedalj medan Ebba Dolk och Ida Larsson lyckades bärga varsin bronspeng. Markus Karlsson hamnade precis utanför pallen på en fjärdeplats.
