Lyckad premiär i Smålandscupen
Säsongens första upplaga av Smålandscupen gick i helgen av stapeln i Tranås. Det blev en lyckad tävling där Oskarshamnsbrottarna kammade hem hela fem medaljer fördelat över 3 guld och 2 brons. Guldmedaljerna togs av Adam Carlzen, Per Månsson och Elsa Karlsson. Bronspengarna brottades hem av Marcus Karlsson och Philip Johansson. Stort Grattis till er allihopa!
