Terminsavslutning

I lördags hade vi avslutning för barngruppen, detta kombinerade vi med ett litet klubbmästerskap där vi tävlade i fyra klasser.

Guldmedaljerna plockades hem av Teresa, Charlie, Marcus och Per.
Silver tog Liv, Fabian, Adam K och Adam W.
Bronsen brottades hem av Elsa, Tobias, Bobby och Aron.

Klubben delade även ut tre extra priser. Adam W plockade hem både årets träningspris och årets överraskning medan Bobby uppmärksammades med klubbens uppmuntringspris. Alla brottare har varit jätteduktiga under terminen och vi hoppas att ni alla är laddade igen när vi drar igång träningarna efter sommaren.

Alla duktiga brottare.

Lämna ett svar